Nok en statusoppdatering

Jeg tenkte jeg skulle bli mer aktiv på bloggfronten etter semesterslutt, men de planene har gått litt skeis ser det ut til. Det viste seg at et arrangement som på folkemunne kalles Fotball-VM begynte sånn helt uten videre, noe som har ført til at jeg har blitt lenket til TV’en seks timer hver dag. Når dette ganges med åtte dager, blir dette et imponerende, men altfor høyt antall timer som passiv tilskuer til et spetakkel helt sør på det afrikanske kontinentet. I tillegg har disse timene vært preget av altfor dårlig fotball krydret med en uendelig støy fra plastikktrompeter funnet opp i 2001 som visstnok er en viktig del av sørafrikansk kultur, på grunn av dette bør jeg kanskje begynne å spørre meg om det er verdt det.

Men det er nettopp ventingen på at noe historisk vil skje som holder meg fast, den neste kampen vil alltid være en potensiell klassiker som jeg helst ikke vil gå glipp av. Dermed er jeg fanget i en felle i hvert fall et par uker til. Jeg har heller ikke helt klart å følge opp filmtittingen, noe som har ført til at anmeldelsesfrekvensen har gått drastisk ned. Jeg hadde uansett tenkt å flytte fokuset fra filmanmeldelser over til andre ting, men når det siste ikke er på plass har det oppstått et vakuum når det kommer til oppdateringer. Men vær tålmodig med meg, jeg kommer sterkere tilbake!

2 kommentar to “Nok en statusoppdatering”

  1. Øyvind Says:

    Ganske sikker på at du kan utvide forventet fravær hvis du legger til 2/3 uker med tour de france 🙂

  2. Are Says:

    Jeg vil gjerne at du begynner å skrive igjen så jeg vet hvilke filmer jeg skal prioritere å se!

Legg igjen en kommentar

