En liste til frustrasjon og ettertanke

Omtrent dagen etter jeg opprettet denne bloggen fikk jeg ideen om å lage en liste over det jeg anser å være de 20 beste filmene jeg har sett. Som dere skjønner har det tatt sin tid å sette sammen denne listen, men nå er den endelig klar. Dere er velkomne til å proklamere min fantastiske filmsmak eller gå til knallhard kritikk av min overfladiske oppfatning av hva en god film er. Som det nevnes øverst på siden vil denne listen oppdateres når jeg ser nye mesterverk eller endrer mening om gamle filmer.

Én kommentar to “En liste til frustrasjon og ettertanke”

  1. Øyvind Says:

    Mye bra her men savner:
    – shawshank redemtion
    – reservoir dogs
    – lord of the rings (kan tillats kun utvalgte deler)
    – blackhawk down
    – The godfather
    – The usual suspects
    – 300
    – Sin city
    ellers er jeg veldig enig med mesteparten av listen..

Legg igjen en kommentar

