Ridende politi og bevere

Må dessverre fastslå at det pågående Vinter-OL i Vancouver tar opp mesteparten av tiden min på kveldstid som er det tidspunktet jeg vanligvis skriver blogginnlegg. Det kommer til å resultere i uregelmessige oppdateringer med mindre substans. Etter å ha bivånet nok en enorm skuffelse på skiskyting jaktstart for herrer lurer jeg dog på hvorfor jeg utsetter meg selv for dette. Det virker som om svært få av de norske utøverne har vært i stand til å heve seg til det klart viktigste mesterskapet som finnes, noe som er ganske uforståelig og veldig irriterende. Jeg har fortsatt mareritt om hendelser i Torino for fire år siden og dette begynner å minne mistenkelig mye. Uansett er jeg lenket til TV’en neste dag med et sterkt og naivt håp om at nordmenn faktisk skal stå øverst på seierspallen.

Én kommentar to “Ridende politi og bevere”

  1. runarsi Says:

    Du glemte å lable denne Diverse Tøv VII

Legg igjen en kommentar

