Minneverdige bilder

Jeg har i flere år vært rimelig interessert i fotografering, og da først og fremst reportasjefotografering. Jeg tenkte jeg skulle fortelle om noen av bildene som har gjort sterkest inntrykk på meg og historien bak dem. Jeg skrev et slikt innlegg i mitt forrige forsøk på å blogge, og jeg tenkte at det ville være passende å starte med en ønskereprise (ja jøss) av dette innlegget. Jeg kan ikke love at disse presentasjonene vil bli regelmessige da de krever en del arbeid samtidig som det kan være svært problematisk å finne gode nok digitale representasjoner av bildene.

Legg igjen en kommentar

