Jobbslutt og reise til sagaøya

Det har blitt smått med oppdateringer den siste uken og jeg får skylde på en litt hektisk uke. Deltidsstillingen på Norsk Medisinaldepot ble siste uke omgjort til full stilling, noe som i og for seg var greit nok. De fem ukene omgitt av munnvann, antidepressiva og stikkpiller har vært interessante. Det er et fascinerende maskineri som må til for å distribuere medisiner ut i det ganske land (og Tamiflu til våre soldater i Afghanistan til og med). Oppgavene ble jo litt ensformige i lengden, men folkene var hyggelige og lønnen god.

Jeg får ikke så god tid til å samle meg, for i morgen er det avreise til Island. Jeg tar med meg min bærbare dit, men jeg tør ikke å garantere noen bloggoppdatering derfra, til tross for at mitt trestjerners hotell lover meg trådløs internettilkobling.  Så, den som lever får se. Min anbefaling er uansett å ikke holde pusten til neste oppdatering.

Legg igjen en kommentar

