Sk8rboi

Jeg ser nå at mine fire siste innlegg er filmanmeldelser, noe som gjør meg noe bekymret da dette ikke skal være noen rendyrket filmblogg. Jeg har imidlertid funnet ut at filmer gir god inspirasjon for nye innlegg. Dessuten er sommeren en fin tid å se film, det vil nok roe seg ned noe i løpet av høsten.

Jeg kom over en fascinerende film av noen skatere som kjører nedover en vei et sted i USA. Jeg tror det var blandingen av skating i dress, de vakre omgivelsene og det faktum at de tar igjen en bil som fengslet meg. Moroa starter rundt 2:30.

Legg igjen en kommentar

